مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 23:202022-12-06ورزشي

ناامیدی مدیسون از بازی برای انگلیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جیمز مدیسون، هافبک انگلیسی و خلاق لسترسیتی که به دشواری شرایط حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی را پیدا کرد، - جیمز مدیسون، هافبک تیم ملی انگلیس، از احتمال بازی کردن برای این تیم در ادامه جام جهانی ناامید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، جیمز مدیسون، هافبک انگلیسی و خلاق لسترسیتی که به دشواری شرایط حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی را پیدا کرد، هنوز حتی یک دقیقه هم در قطر در ترکیب تیمش بازی نکرده و همیشه نیمکت نشین بوده است.

اما جیمز مدیسون علیرغم این شرایط نیز از حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس رضایت داشته و معتقد است تجربه شرکت در جام جهانی برای او ارزشمند خواهد بود.

جیمز مدیسون گفت: درگیر مسابقات بودن و بخشی از تیم لقب گرفتن، همیشه به معنای دقایق زیاد حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس زمین نیست و این درسی است که من احتمالا در چند هفته اخیر و هنگاک حضور در اردوی تیم ملی در قطر برای جام جهانی آموخته ام.

البته هر بازیکنی علاقه دارد دقایق زیادی به میدان رفته و بیشتر بازی کند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم.

من در این مورد که شانس حضور در زمین را پیدا کرده و بتوانم نشان دهم قادر به انجام چه کار هایی هستم، ناامید شده ام، اما این نیز بخشی از فوتبال محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامیدی مدیسون از بازی برای انگلیس

ناامیدی مدیسون از بازی برای انگلیس