مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 01:302022-12-06سياسي

توصیه ی رییس دانشگاه ایلام به دانشجویان در روز دانشجو


توصیه من به دانشجویان این است که تاریخ انقلاب و توطئه های آمریکا در طول این چهل وچند سال را مطالعه کنند و ببینید که آمریکایی هایی که الان دم از حقوق بشر می زنند خود چه کار کرده اند.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه ایلام گفت: توصیه من به دانشجویان این است که تاریخ انقلاب و توطئه های آمریکا در طول این چهل وچند سال را مطالعه کنند و ببینید که آمریکایی هایی که الان دم از حقوق بشر می زنند خود چه کار کرده اند.

دکتر طاهر علی محمدی در مراسم روز دانشجو در دانشگاه ایلام ، اظهار کرد: روز دانشجو روز استکبار ستیزی و در واقع روز آمریکا ستیزی است و به تعبیر مقام معظم رهبری 16 آذر متعلق به دانشجوی ضد آمریکا و ضد سلطه است.

وی با بیان اینکه ما باید تاریخ قبل وبعد از انقلاب را بررسی کنیم تا ببینیم چه اتفاقات و توطئه هایی راجع به ملت ومردم عزیز ما شکل گرفته است، گفت: در این تاریخ فهرست بلندی از اقدامات وتوطئه های آمریکا وجود دارد و توصیه من به دانشجویان این است که تاریخ انقلاب و توطئه های آمریکا در طول این چهل وچند سال را مطالعه کنید و ببینید که آمریکایی هایی که الان دم از حقوق بشر می زنند خود چه کار کرده اند.

رییس دانشگاه ایلام کودتای 28 مرداد، تحمیل قانون کاپیتولاسیون ، حمله نظامی به طبس، حمایت همه جانبه از صدام در جنگ تحمیلی را از جمله ظلم های آمریکا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه ی رییس دانشگاه ایلام به دانشجویان در روز دانشجو

توصیه ی رییس دانشگاه ایلام به دانشجویان در روز دانشجو