مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 06:102022-12-07ورزشي

اعزام دو دوچرخه سوار به بازی های پاراآسیایی هانگژو


رییس انجمن پارادوچرخه سواری از قطعی شدن اعزام دو نماینده ایران به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: تلاش بر این است که در مسابقات رکوردگیری که اوایل سال آینده برگزار می شود، - تعداد دوچرخه سواران اعزامی به بازی های پاراآسیایی را افزایش دهیم.

فرهاد عصفوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انجام تست آمادگی جسمانی و کنترل و ارزیابی وضعیت ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در آکادمی ملی پارالمپیک، اظهار کرد: این تست هر 3 ماه یک بار توسط کمیته ملی پارالمپیک و مسئول آکادمی برای بررسی وضعیت میزان آمادگی ورزشکار انجام می شود تا اگر دچار افت شده باشد علت آن بررسی و اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی گفت: قرار بود مهدی محمدی به همراه بهروز فرزاد دو نماینده ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در تست آمادگی جسمانی آکادمی ملی پارالمپیک حضور داشته باشند که بررسی وضعیت فرزاد به دلیل سرماخوردگی به هفته آینده موکول شد.

عصفوری همچنین درباره وضعیت مهدی محمدی از نظر وضعیت بدنی برای شرکت در رویدادهای آینده، خاطرنشان کرد: تست آمادگی جسمانی محمدی از نظر بدنی و سایر فاکتورهای مورد نظر راضی کننده بود و مشکل خاصی وجود نداشت، البته چون در فصل بدنسازی قرار داریم ارزیابی درستی نمی توانیم از وضعیت رکورد دوچرخه سواران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دو دوچرخه سوار به بازی های پاراآسیایی هانگژو

اعزام دو دوچرخه سوار به بازی های پاراآسیایی هانگژو