مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 07:052022-12-07اقتصادي

صندوق های حمایت از کشاورزی متکی به اعتبارات دولتی نباشند


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور تاکید کرد: صندوق های حمایت از کشاورزی متکی به اعتبارات دولتی نباشند و منابع مالی خود را به گردش درآورند.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور تاکید کرد: صندوق های حمایت از کشاورزی متکی به اعتبارات دولتی نباشند و منابع مالی خود را به گردش درآورند.

حسین مهدی دوست در گردهمایی مدیران عامل و روسای هیات مدیره صندوق های حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی منطقه 2 کشور در شیراز بیان کرد: صندوق ها باید راسا و مستقیما وارد عرصه بازرگانی شوند.

به نقل از جهادکشاورزی، او اظهار کرد: به طور مثال درست است که صندوق ها تامین نهاده را به محوریت تشکل ها کارسازی می کنند، اکا جایی احساس می کنند تشکل قوی و قدرتمندی نداریم، اینجاست که صندوق باید ورود پیدا کند و عمده نهاده ها را برای دامدار و مرغدار تامین کند.

به گفته رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور؛ بر اساس قانون صندوق های حمایت از بخش کشاورزی می توانند به موضوع تامین نهاده ها، تنظیم بازار و خرید حمایتی، خرید تضمینی، بیمه تجاری محصولات کشاورزی و مباحث دیگر ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های حمایت از کشاورزی متکی به اعتبارات دولتی نباشند

صندوق های حمایت از کشاورزی متکی به اعتبارات دولتی نباشند