مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 07:402022-12-07سياسي

تصویب طرح ساماندهی کارگران و استادکاران روز مزد در شورای شهر بندرعباس


رییس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از تصویب طرح ساماندهی کارگران و استادکاران روزمزد در شهر بندرعباس خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از تصویب طرح ساماندهی کارگران و استادکاران روزمزد در شهر بندرعباس خبر داد.

احمد کناری نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر بندرعباس با پیشنهاد کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری، طرح ساماندهی کارگران فصلی و استادکاران روزمزد مصوب شد.

وی افزود: با اجرایی شدن این طرح توسط شهرداری بندرعباس، تمامی کارگران فصلی و روزمزد شهر پس از ثبت نام، در مکان های ایجاد شده و مشخص ساماندهی می شوند.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: ایستگاه های دائمی جهت استقرار جامعه هدف، در مرحله اول باید توسط شهرداری جانمایی و احداث شود و پس از آن، در مرحله دوم بر اساس نوع شغل، حرفه و مهارت فرد، بحث ساماندهی و استقرار کارگر و استاد کار پیگیری خواهد شد.

ریس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس ایجاد این بستر را امری واجب و ضروری برای شهر بندرعباس دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه شهر بندرعباس شهر مهاجر پذیر دائمی و فصلی است و کارگران از نقاط مختلف کشور برای اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح ساماندهی کارگران و استادکاران روز مزد در شورای شهر بندرعباس

تصویب طرح ساماندهی کارگران و استادکاران روز مزد در شورای شهر بندرعباس