مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 07:502022-12-07فرهنگي

برگزیدگان نهمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم معرفی شدند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از معرفی برگزیدگان نهایی نهمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد قشم با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از معرفی برگزیدگان نهایی نهمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد قشم با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر خبر داد.

مهدی سلامتی هرمزی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در این جشنواره سه روزه پنج نمایش از آثار هنرمندان قشمی به اجرا درآمد و برگزیدگان نهایی از سوی هیات داوران انتخاب شدند.

وی بیان کرد: نمایش سوگ جامه به کارگردانی غلام رنجبر، چراغ به کارگردانی حسین مسکینی، خلیج خونین به کارگردانی نرگس پورگیوی، باتلاق به کارگردانی ابوطالب احدی و نمایش شبیه عباس به کارگردانی ابوذر رحیمی آثاری بودند که در جشنواره به رقابت پرداختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم ادامه داد: نمایش خلیج خونین به کارگردانی نرگس پورگیوی توسط هیات داوران متشکل از ندا ثابتی، حسن ذاکری و علیرضا زارعی به عنوان اثر برگزیده به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شد.

به گفته وی، اعلام برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره از جمله گریم، پوستر، نور، کودک، طراحی لباس، طراحی صحنه، موسیقی، بازیگری زن، بازیگری مرد، نمایشنامه نوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان نهمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم معرفی شدند

برگزیدگان نهمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم معرفی شدند