مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 07:552022-12-07اقتصادي

تردد بیش از 400هزار مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: تردد403 هزار و 366 مسافر در 8ماهه سالجاری از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجموع افزایش 105 درصدی را نشان می دهد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: تردد403 هزار و 366 مسافر در 8ماهه سالجاری از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجموع افزایش 105 درصدی را نشان می دهد.

تیمورباقری در گفت وگو با ایسنا- افزود:از این میزان تردد مسافری صورت گرفته،205 هزار و 767 مسافر مربوط به پایانه مرزی میرجاوه و 196 هزار و 298تردد مسافر نیز از طریق پایانه مرزی میلک بوده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشور های دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، طرح های عمرانی را در این پایانه مهم مرزی استان اجرا کرده که نتیجه مثبت آن در استقبال شایسته زوار پاکستانی در اربعین حسینی امسال قابل مشاهده بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطرنشان کرد:در صورت برخورداری پایانه های مرزی از توسعه و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از 400هزار مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان

تردد بیش از 400هزار مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان