مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 07:552022-12-07اجتماعي

هرچه به سمت نیمه زمستان برویم، وضعیت بارش های کرمانشاه بهتر می شود


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، در فصل زمستان به بارش نرمال 180 تا 200 میلی متر برسیم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، در فصل زمستان به بارش نرمال 180 تا 200 میلی متر برسیم.

علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت نقشه ها درباره بارش های زمستانی کرمانشاه، گفت: آنطور که پیش بینی ها نشان می دهد احتمالا بارش های کرمانشاه در فصل زمستان به اندازه نرمال خواهد بود، یعنی به میانگین بارش نرمال 180 تا 220 میلی متر می رسیم.

وی ادامه داد: در فصل زمستان هرچقدر به سمت نیمه زمستان برویم وضعیت بارش ها بهتر خواهد شد، در دی ماه بارش ها احتمالا به اندازه نرمال خواهد بود و این امکان هست که در بهمن و اسفند حتی بارش بیشتر از نرمال را نیز شاهد باشیم.

معاون هواشناسی استان کرمانشاه افزود: احتمالا وضعیت بارش در فروردین سال آینده نیز خوب و به اندازه نرمال خواهد بود، اما در مجموع باید این نکته را نیز مد نظر داشت که دقت پیش بینی های بلندمدت از پیش بینی هفتگی و کوتاه مدت کمتر بوده و احتمال خطا دارد.

زورآوند خاطرنشان کرد: در مدت باقی مانده آذر ماه نیز بارش چندانی در پیش نداریم و بعید است تا 15 روز آینده بارندگی در سطح استان شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرچه به سمت نیمه زمستان برویم، وضعیت بارش های کرمانشاه بهتر می شود

هرچه به سمت نیمه زمستان برویم، وضعیت بارش های کرمانشاه بهتر می شود