مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 07:552022-12-07سياسي

دانشجویان سردمدار مبارزه با استبداد و تفکر آمریکایی باشند


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دانشجویان سردمدار مبارزه با استبداد و تفکر آمریکایی باشند.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دانشجویان سردمدار مبارزه با استبداد و تفکر آمریکایی باشند.

حجت الاسلام مجتهد شبستری در گفت وگو با ایسنا باتبریک 16 آذر روز دانشجو افزود: دانشجویان باید از تاریخ درس گرفته و از دانشجویانی که در راه آزادی کشور شهید شدند، الگو گرفته و سردمدار مبارزه با استبداد و تفکر آمریکایی باشند.

وی با اشاره به اینکه امروزه تفکر آمریکایی بر دنیا سایه افکنده است، تصریح کرد: آمریکا با این تفکر بدنبال سلطه بر دنیا است متاسفانه در داخل و در گوشه کنار کشور نیز برخی به نام آزادی و طرفداری از آزادی در مسیر خواست دشمن حرکت می کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دانشجو از مسیری که به تفکر آمریکایی منجر شود بیزار است، خاطر نشان کرد: دانشجوی حقیقی بدنبال مسیر عزت و آزادگی است و می داند آنچه که آمریکا برای ما در نظر گرفته چیزی جز ذلت و استعمار نیست.

حجت الاسلام مجتهدشبستری یاد آور شد: دانشجویان باید متوجه باشند که هرگز در مسیری که دشمن و آمریکا را شاد می کند قرار نگیرند ، دشمن را شاد نکنند و در مسیری که استقلال و آزادی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان سردمدار مبارزه با استبداد و تفکر آمریکایی باشند

دانشجویان سردمدار مبارزه با استبداد و تفکر آمریکایی باشند