مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 08:102022-12-07فرهنگي

کار را به دانشجویان بسپارید!


یک مدرس دانشگاه با تاکید بر لزوم بازنگری در شکل برگزاری جشنواره تئاتر دانشگاهی می گوید: این جشنواره باید پاسخگوی نیاز امروز دانشجویان باشد.

- سید جواد روشن، مدرس و کارگردان تئاتر که در سال های گذشته جزو فعالان تئاتر دانشگاهی و دبیر چهاردهمین دوره این جشنواره بوده، همزمان با روز دانشجو در گفتگویی مفصل با ایسنا به آسیب شناسی جشنواره تئاتر دانشگاهی می پردازد و تاکید دارد که برگزاری این جشنواره باید به دانشجویان سپرده شود تا از شکل فرمایشی و تقویمی فاصله بگیرد.

او در آغاز این گفتگو آرزو می کند که مسائل همه دانشجویان و بویژه دانشجویان دانشگاه هنر که به شکل هایی گوناگون دچار مشکلاتی همچون بازداشت، تعلیق، محدودیت در تحصیل یا محرومیت از امتحان های پاین ترم شده اند، مرتفع شود و هنرمندان و مدرسانی نیز که در بازداشت به سر می برند، به زودی به کانون خانواده تئاتر بازگردند.

روشن برای آسیب شناسی جشنواره تئاتر دانشگاهی که همچنان دوره بیست و چهارم آن بلاتکلیف مانده است ، روند برگزاری این جشنواره و فراز و فرودهای آن را از آغاز تاکنون تشریح می کند.

او با اشاره به شکل گیری جشنواره تئاتر دانشجویان کشور که دهه 60 و در دوره مدیریت دکتر علی منتظری در مرکز هنرهای نمایشی، به همت جهاد دانشگاهی برگزار شد، یادآوری می کند: اولین دوره این جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار را به دانشجویان بسپارید!

کار را به دانشجویان بسپارید!