مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 08:402022-12-07سياسي

شهید سید علی محمد برقعی: تا می توانید از جمهوری اسلامی دفاع کنید!


شهید سید علی محمد برقعی در وصیت نامه اش نوشت: تا می توانید از این دولت و جمهوری اسلامی دفاع کنید و مواظب توطئه های آمریکا خیانت کار باشید و همیشه از روحانیت مبارز و آگاه پشتیبانی کنید و به ولایت فقیه ایمان داشته باشید و به قول امام پشتیبان ولایت فقیه باشید .

- شهید سید علی محمد برقعی: تا می توانید از جمهوری اسلامی دفاع کنید! ایسنا/قم شهید سید علی محمد برقعی در وصیت نامه اش نوشت: تا می توانید از این دولت و جمهوری اسلامی دفاع کنید و مواظب توطئه های آمریکا خیانت کار باشید و همیشه از روحانیت مبارز و آگاه پشتیبانی کنید و به ولایت فقیه ایمان داشته باشید و به قول امام پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد.

شهید سید علی محمد برقعی در اول اسفند سال 1340 در شهر خون و قیام به دنیا آمد و سرانجام در 10 شهریور 1362 در عملیات والفجر در مرحله سوم در پیشروی خاک عراق به شهادت رسید.

برشی از وصیت نامه شهید سید علی محمد برقعی: و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیا و لکن لاتشرون به کسی که در راه خدا شهید می شود مرده نگویید آن ها نمرده اند بلکه زنده اند ولی شما این واقعیت را درک نمی کنید (بقره آیه 154) به نام خدایی که جان داد تا در راه او فدا کنیم با سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی این امید مستضعفان و چراغ و راه گشای مسلمانان جهان و دشمن مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سید علی محمد برقعی: تا می توانید از جمهوری اسلامی دفاع کنید!

شهید سید علی محمد برقعی: تا می توانید از جمهوری اسلامی دفاع کنید!