مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-07اقتصادي

آب آشامیدنی خمین آلوده نیست/مقصر، کاهش شدید حجم آب کوچری است


مدیر امور منابع آب شهرستان خمین گفت: براساس آزمایشات صورت گرفته در تصفیه خانه های آب شهرستان های خمین و گلپایگان مشخص شده است که مخزن سدکوچری، - ایسنا/مرکزی مدیر امور منابع آب شهرستان خمین گفت: براساس آزمایشات صورت گرفته در تصفیه خانه های آب شهرستان های خمین و گلپایگان مشخص شده است که مخزن سدکوچری، واقع در شهرستان گلپایگان، منشاء طعم و بوی نامطبوع آب شرب و آشامیدنی شهرستان خمین است.

حمید رنجبر در گفت وگو با ایسنا، افزود: کاهش شدید حجم منابع آبی مخزن سدکوچری موجب ایجاد طعم و بوی نامطبوع در آب شرب شهرستان خمین شده است، گرچه براساس آزمایشات صورت گرفته آب شرب این شهرستان فاقد هرگونه آلودگی میکروبی بوده و کاملا سالم و بهداشتی است.

وی با اشاره به بررسی دقیق و کارشناسانه به منظور اتخاذ تدابیر لازم برای برطرف شدن این مشکل افزود: افزایش میزان بارش ها و بالا آمدن سطح آب ذخیره شده در دریاچه سدکوچری موجب افزایش کیفیت آب و نیز از بین رفتن بو و طعم نامطبوع آن خواهد شد.

رنجبر در ادامه افزود: در جلسه ای که با حضور مسئولان شهرستان و کارشناسان امور آب تشکیل شد راهکارهای مختلفی برای برطرف شدن طعم و بوی نامطبوع آب آشامیدنی خمین ارائه شد که مهمترین پیشنهاد و راهکار، اُزوناسیون و افزایش هوادهی در تصفیه خانه ها بود که اجرایی شدن آن در دست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب آشامیدنی خمین آلوده نیست/مقصر، کاهش شدید حجم آب کوچری است

آب آشامیدنی خمین آلوده نیست/مقصر، کاهش شدید حجم آب کوچری است