مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-07ورزشي

دبیر: بالا بردن پرچم در جام جهانی آمریکا دلچسب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رییس فدراسیون کشتی در جمع ملی پوشان آزادکار گفت: شما با افتخار نماینده شایسته 85 میلیون ایرانی هستید؛ درست است که شما جوان هستید، - جلسه پایانی رییس فدراسیون کشتی با اعضای تیم ملی کشتی آزاد پیش از اعزام به آمریکا شب گذشته در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رییس فدراسیون کشتی در جمع ملی پوشان آزادکار گفت: شما با افتخار نماینده شایسته 85 میلیون ایرانی هستید؛ درست است که شما جوان هستید، اما به شما قول میدهم بهترین کشتی ها را می توانید بگیرید و باید برای مملکت خود بجنگید و از نام ایران دفاع کنید.

وی ادامه داد: بالا بردن پرچم لحظه دلچسبی است و شما خالق آن هستید و می توانید به این طریق شادی را به خانه های مردم بیاورید.

دبیر عنوان کرد: در حال پیگیری هستیم که مشکل ویزای علیرضا کریمی، امیر علی آذر پیرا، علی اکبر فضلی، احسان امینی و ابوذر اسلامی را حل کنیم تا با پرواز فردا شب راهی آمریکا شوند.

رییس فدراسیون کشتی به سطح بالای این مسابقات اشاره کرد و افزود: تیم منتخب جهان و ژاپن تیم های خوبی هستند، ولی شما توان شکست آن ها را دارید و باید با تمام وجود روی تشک بجنگید و با برنامه کار کنید تا آن ها را شکست دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر: بالا بردن پرچم در جام جهانی آمریکا دلچسب است

دبیر: بالا بردن پرچم در جام جهانی آمریکا دلچسب است