مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-07سياسي

روز دانشجو، نماد بیداری و استکبارستیزی


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پیام خود ضمن تبریک فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو به جامعه دانشگاهیان، این روز را نماد بیداری و استکبارستیزی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام دکترمهدی احمدی نژاد آمده است: بسمه تعالی روز دانشجو نماد بیداری، استکبارستیزی، استقلال طلبی و عینیت بخشیدن به آرمان های فرهنگی و آزادی خواهی ملت ایران در مسیر تعالی و رشد تاریخی خود بوده است.

16 آذرماه یادآور جان باختن متفکران و جوانانی است که در مقابل ظلم ایستادند و با خون، قلم و اندیشه خود، به جهان راه درست مبارزه با استکبار جهانی که در راس آن آمریکای جنایتکار، دست نشانده ها و مزدوران داخلی و خارجی آن است، نشان می دهد.

شهدای دانشجوی سال 1332 در برابر ظلم و ستم ایستادگی کردند و خونشان مسیر ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار را برای سایرین فراهم کرد.

مسیری که امروز پیش روی دانشجویان قرار دارد و مسئولیتی که بر عهده دانشجویان امروزی است سنگین تر از مسئولیت دانشجویان شهید 16 آذر است؛ چرا که امروز دشمنان ایران اسلامی و مزدوران آنان در همه عرصه ها از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، دینی و اعتقادی هجمه های گسترده ای را بر جامعه وارد می کنند و هدف آنان آسیب و ضربه به تمامیت ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز دانشجو، نماد بیداری و استکبارستیزی

روز دانشجو، نماد بیداری و استکبارستیزی