مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-07ورزشي

کسب 18 مدال توسط ورزشکاران ناشنوای استان اردبیل


نایب رییس هیئت ناشنوایان استان اردبیل از کسب 18 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران ناشنوای استان اردبیل در میادین مختلف طی 9ماهه سال جاری خبر داد.

- سخاوت خدنگی 16 آذر با اعلام این خبر افزود: این مدال ها که توسط ورزشکاران ناشنوای استان کسب شد در میادین جهانی، المپیک و مسابقات داخلی بود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران ناشنوای استان اردبیل در رشته های مختلف و کسب افتخارات ملی و کشوری افزود: در همین راستا ورزشکاران استان اردبیل توانستند توسط یاشار وقار دربازی های المپیک ناشنوایان رشته دوومیدانی به مدال نقره دست پیدا بکند و حسین نوری در رشته کشتی به مدال برنز دست پیدا کرد.

به گفته این مسئول، در مسابقات جهانی هم حسین نوری در رشته کشتی فرنگی به مدال طلا دست پیدا کرد.

نایب رییس هیئت ناشنوایان استان اردبیل با اشاره به کسب 15 مدال طلا و برنز توسط ورزشکاران در مسابقات مختلف داخلی اضافه کرد: این مدال ها در رشته های تنیس روی میز، کشتی فرنگی و آزاد به دست آمد که در رشته تنیس روی میز فرزاد چراغی، محمد علیزاده، محرم چشمه نور، لیلا شجاعی، سیما شهبازی و در رشته کشتی علی قهرمانی و در رشته کشتی فرنگی حسین نوری به مدال طلا دست پیدا کردند و محمد صدری در رشته کشتی فرنگی، وحید شیردل و پورشاهی در رشته کشتی آزاد، لیلا شجاعی در تنیس روی میز و محمد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 18 مدال توسط ورزشکاران ناشنوای استان اردبیل

کسب 18 مدال توسط ورزشکاران ناشنوای استان اردبیل