مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-07ورزشي

داوری این بازی تهدید به مرگ شد!


داور دیدار تیم های نفت اهواز و شاهین باغملک در لیگ دسته یک جوانان کشور در خصوص درگیری در این دیدار که منجر به تهدید او به مرگ شد، توضیحاتی ارائه داد.

- حمید زهیری در گفت وگو با ایسنا در خصوص اتفاقات دیدار تیم های نفت اهواز و شاهین باغملک از هفته هشتم لیگ دسته یک جوانان کشور که 15 آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بازی روال عادی خود را داشت که در دقیقه 15، سرپرست تیم نفت اهواز پس از توهین به من، تهدیدم کرد که تو را می کشم.

من هم قصد آرام کردن او را داشتم که به او گفتم با توهین نمی توانی کاری را پیش ببری و بعد به من گفت من تهدید نمی کنم بلکه عمل می کنم .

بعد از همین ماجراها او را از نیمکت نفت اهواز اخراج کردم.

وی ادامه داد: همچنین پیش از آغاز مسابقه با توجه به این که کارت بازی سه بازیکن تیم شاهین باغملک و اعضای کادر فنی این تیم صادر نشده بود نتوانستند روی نیمکت باشند و تنها یک نفر از اعضای کادر فنی توانست روی نیمکت باشد و بقیه اعضای کادر فنی روی استیج قرار گرفتند؛ دقیقه 55 بازی بود که بازی طبق روال پیش می رفت و تیم باغملک با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بود که در همین دقیقه با تصمیم من خطایی بیرون از محوطه جریمه به سود تیم باغملک گرفته شد که یکسری از بازیکنان این تیم اعتراض کردند که خطا درون محوطه جریمه بود و باید پنالتی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری این بازی تهدید به مرگ شد!

داوری این بازی تهدید به مرگ شد!