مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-07دانش

درخواست نماینده دانشجویان شهید بهشتی از شهردار تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایامی، دبیر کل انجمن های علمی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی که از سوی بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، - دبیر کل انجمن های علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: درخواست من از شهردار تهران این است که امکانات شهرداری را در اختیار انجمن های علمی و پارک های علم و فن آوری دانشگاه شهید بهشتی قرار دهد تا از این امکانات بهره ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایامی، دبیر کل انجمن های علمی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی که از سوی بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، گفت: دانشگاه شهید بهشتی دارای رتبه دوم کشوری در جشنواره حرکت است.

در این جشنواره انجمن های علمی به رقابت با هم بپردازند.

وی افزود: گلایه ما از مسئولان دانشگاه این است که از فعالیت های انجمن های علمی از جمله جشنواره حرکت به مانند دیگر فعالیت های دانشگاه حمایت نمی شود.

وی تصریح کرد: درخواست من از شهردار تهران این است که امکانات شهرداری را در اختیار انجمن های علمی و پارک های علم و فن آوری دانشگاه شهید بهشتی قرار دهد تا از این امکانات بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده دانشجویان شهید بهشتی از شهردار تهران

درخواست نماینده دانشجویان شهید بهشتی از شهردار تهران