مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-07ورزشي

قاب های ماندگار روز هفدهم جام جهانی؛ نگاه ها به سمت رونالدو!


در آخرین روز مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی 2022 قطر، عکاسان حاضر در استادیوم لوسیل، برای ثبت لحظه حضور رونالدو روی نیمکت پرتغال، جمع شدند.

- قاب های ماندگار روز هفدهم جام جهانی؛ نگاه ها به سمت رونالدو! در آخرین روز مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی 2022 قطر، عکاسان حاضر در استادیوم لوسیل، برای ثبت لحظه حضور رونالدو روی نیمکت پرتغال، جمع شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چارچوب آخرین روز از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی 2022 قطر، 2 بازی در شب گذشته (سه شنبه) برگزار شد که در مصاف اول، دو تیم اسپانیا و مراکش به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی مراکش در ضربات پنالتی به پایان رسید.

در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی، دو تیم پرتغال و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی پر گل 6 بر یک شاگردان سانتوس به پایان رسید.

در این گزارش به مرور تصاویر جذاب روز شانزدهم رقابت های جام جهانی 2022 قطر می پردازیم: گلزن باتجربه کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال در بازی تیمش مقابل سوییس موفق شد دومین گل بازی را به ثمر برساند و نقش قابل توجهی در پیروزی پرگل پرتغالی ها داشته باشد.

په په با گلزنی در این بازی به عنوان مسن ترین گلزن جام جهانی 2022 قطر شناخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاب های ماندگار روز هفدهم جام جهانی؛ نگاه ها به سمت رونالدو!

قاب های ماندگار روز هفدهم جام جهانی؛ نگاه ها به سمت رونالدو!