مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-07سياسي

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی به مناسبت روز دانشجو


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار این استان در پیامی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، فرا رسیدن این روز را به دانشجویان ایران و استان مرکزی تبریک گفتند.

- ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار این استان در پیامی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، فرا رسیدن این روز را به دانشجویان ایران و استان مرکزی تبریک گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی و دکتر فرزاد مخلص الائمه آمده است: شانزدهم آذر، روز دانشجو سند جاویدان شهیدان دانشجویی است که با روحیه استکبارستیزی، عدالت خواهی و علم گرایی نامشان در تقویم سیاسی و اجتماعی کشور ماندگار شد.

در 16 آذرماه 1332 شهیدان پرافتخار دانشجو احمد قندچی ، مصطفی بزرگ نیا و مهدی شریعت رضوی با برافراشتن پرچم عدالت خواهی و استبدادستیزی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی جان به جان آفرین تسلیم کردند و شهادت آنها سندی پرافتخار در تاریخ مبارزات تحول گرایانه نهضت دانشجویی ثبت شد.

اقتدار و عظمت نظام اسلامی در شرایط کنونی باعث شده تا استکبار جهانی به دنبال آن باشد تا با سست کردن پیوندهای عمیق دانشجو با سایر اقشار ملت و دور کردن این قشر متفکر از دامان علم، جهاد علمی کشور را متوقف کند و از آنجاکه بصیرت منشاء تمام تحولات و جنبش های دانشجویی است؛ شایسته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی به مناسبت روز دانشجو