مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-07بين الملل

اعتراف مشاور ارشد زلنسکی: ایران به روسیه موشک بالستیک نداده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از گاردین، به رغم اتهامات بی اساس واردشده از سوی غرب به تهران درباره تأمین و ارسال تسلیحات به مسکو، - مشاور ارشد رییس جمهور اوکراین، به رغم اتهام زنی های شدید کی یف علیه ایران، گفت که تهران تاکنون به روسیه موشک بالستیک نداده و چنین اقدامی در آینده هم محتمل نیست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از گاردین، به رغم اتهامات بی اساس واردشده از سوی غرب به تهران درباره تأمین و ارسال تسلیحات به مسکو، میخاییل پودولیاک، مشاور ارشد ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین اذعان کرد که ایران به روسیه موشک بالستیک نداده و احتمالاً هم نخواهد داد.

پودولیاک با این وجود، با تکرار ادعا ها مبنی بر تأمین پهپادی روسیه از جانب ایران به منظور استفاده در جنگ اوکراین، مدعی شد که نیرو های روسیه نخستین محموله پهپاد های ایرانی را تقریباً تمام کرده و در زرادخانه تسلیحاتی خود تنها موشک های کروز ساخت روسیه را دارند که آن هم برای دو یا سه روز حمله گسترده علیه اوکراین کفاف می دهد!پودولیاک باردیگر با تکرار ادعا ها درباره پیشنهاد روسیه به ایران برای خرید موشک، فشار های شدید دیپلماتیک علیه تهران را دلیل قطعی نشدن این توافق توصیف کرد و مدعی شد که این توافق هنوز تأیید و تصویب نشده است! ادعا های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف مشاور ارشد زلنسکی: ایران به روسیه موشک بالستیک نداده است

اعتراف مشاور ارشد زلنسکی: ایران به روسیه موشک بالستیک نداده است