مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:202022-12-07سياسي

طرح تکریم مادرانه در ملایر اجرا می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: یکی از مهمترین برنامه های ایام فاطمیه در شهرستان طرح تکریم مادرانه است که در این طرح از تعدادی از مادران شهدا توسط دانش آموزان و بانوان مسئول شهرستان با حضور در منزل خانواده های شهدا تقدیر و تکریم می شود.

- حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت وگو با ایسنا، از تشکیل جلسه ستاد عملیات ایام فاطمیه در شهرستان برای برگزاری برنامه های این ایام خبر داد و اظهار کرد: مقرر شده است 10 کمیته شامل کمیته برگزاری مراسم ها، جهاد تبیین، کمیته مسابقات، کتابخوانی، عفاف و حجاب و .

شکل گیرد.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های حجاب و عفاف با مشارکت دختران و بانوان شهرستان، برگزاری نشست های آزاد ویژه بانوان و تریبون آزاد ویژه دختران و گفتمان های دینی در مدارس با حضور مبلغان نیز از دیگر برنامه های این ایام است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر با تأکید بر رونق روضه های خانگی در این ایام مطرح کرد: مجالس و روضه های محلی نیز در این ایام رونق خواهد گرفت.

نجفی از اعزام مبلغان بومی و اعزامی خبر داد و افزود: 120 مبلغ به مناطق مختلف شهرستان در ایام فاطمیه با محوریت جهاد تبیین با عنوان تبیین فاطمی اعزام می شوند.

وی همچنین برپایی دسته عزاداری همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور بانوان ملایری، اجتماع دختران فاطمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تکریم مادرانه در ملایر اجرا می شود

طرح تکریم مادرانه در ملایر اجرا می شود