مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:202022-12-07ورزشي

مشفقیان: هویت برخی از مساجد تاریخی شیراز مغفول مانده است


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: هویت برخی از مساجد تاریخی شیراز مغفول مانده است حال آنکه مساجد ظرفیت آن را دارند که جور گردشگری مذهبی را بر دوش بکشند.

- ایسنا/فارس رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: هویت برخی از مساجد تاریخی شیراز مغفول مانده است حال آنکه مساجد ظرفیت آن را دارند که جور گردشگری مذهبی را بر دوش بکشند.

مصطفی مشفقیان در مراسم اختتامیه دومین دهه گردشگری مذهبی شیراز اظهار کرد: در آذر ماه سال گذشته برای نخستین بار دهه گردشگری مذهبی را با همکاری دستگاه های متولی تعریف و اجرا کردیم.

به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، او هدف از اجرای این برنامه را معرفی اماکن و مسیرهای گردشگری مذهبی، آیین ها و سنت های مذهبی فراموش شده و در دست فراموشی برشمرد و عنوان کرد: هدف ما در گردشگری مذهبی این بوده که تمام توجهات را به این مهم سوق دهیم که شیرازی ها بیش از 10 قرن است که در سایه حضرت شاهچراغ(ع) و دیگر امامزادگان واجب التعظیم زندگی می کنند.

معاون شهردار شیراز با اشاره به اینکه شهر شیراز با گذشت بیش از ده قرن همچنان نیز به واسطه حضور امامزادگان عظیم الشان از شهرهای مهم به شمار می رود، خاطرنشان کرد: هویت برخی از مساجد تاریخی شیراز مغفول مانده این در حالی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشفقیان: هویت برخی از مساجد تاریخی شیراز مغفول مانده است

مشفقیان: هویت برخی از مساجد تاریخی شیراز مغفول مانده است