مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-07بين الملل

لایحه سیاست دفاعی 858 میلیارد دلاری آمریکا با نگاهی به اوکراین و تایوان


براساس لایحه سیاست دفاعی 858 میلیارد دلاری آمریکا، قانون گذاران این کشور موافقت کردند سال آینده یک کمک امنیتی دیگر به ارزش دست کم 800 میلیون دلار برای اوکراین تامین کنند و تایوان را نیز با کمک های میلیاردی طی سال های آتی تقویت کنند.

- براساس لایحه سیاست دفاعی 858 میلیارد دلاری آمریکا، قانون گذاران این کشور موافقت کردند سال آینده یک کمک امنیتی دیگر به ارزش دست کم 800 میلیون دلار برای اوکراین تامین کنند و تایوان را نیز با کمک های میلیاردی طی سال های آتی تقویت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، قانون مجوز دفاع ملی برای سال مالی 2023، اجازه تخصیص این کمک مالی جدید برای ابتکارعمل کمک امنیتی اوکراین را می دهد؛ مبلغی که 500 میلیون دلار نسبت به درخواست جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در ابتدای سال میلادی بیشتر است.

این لایحه همچنین ابتکارعمل بازدارندگی اقیانوس آرام را با 11.

5 میلیارد دلار در سرمایه گذاری های جدید تقویت می کند.

این لایحه همچنین اجازه می دهد قانون تاب آوری تقویت شده تایوان 2022 همکاری های امنیتی با تایوان را در طول پنج سال با یک بودجه 10 میلیارد دلاری افزایش دهد.

نسخه توافقی قانون مجوز دفاع ملی که یک لایحه لازم التصویب برای سیاست گذاری پنتاگون است، نتیجه ماه ها مذاکره میان قانون گذاران جمهوری خواه و دموکرات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه سیاست دفاعی 858 میلیارد دلاری آمریکا با نگاهی به اوکراین و تایوان

لایحه سیاست دفاعی 858 میلیارد دلاری آمریکا با نگاهی به اوکراین و تایوان