مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-07فرهنگي

آیین اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استانی اردبیل برگزار شد


آیین اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استانی اردبیل با حضور 12 گروه نمایشی از 6 شهرستان استان در سالن پارک بانوان اردبیل برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل آیین اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استانی اردبیل با حضور 12 گروه نمایشی از 6 شهرستان استان در سالن پارک بانوان اردبیل برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل 16 آذر در مراسم اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استان اردبیل گفت: در اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استانی با حضور 12 گروه های هنری از 6 شهرستان مشکین شهر، خلخال، گرمی، بیله سوار، نیر و پارس آباد شاهد برگزاری یک رویداد مناسب هنری و نمایشی بودیم که با ارزیابی داوران، از آثار برتر تجلیل شد.

رییس شورای سیاست گذاری سی امین جشنواره تئاتر استان اردبیل تصریح کرد: این رویداد با 2 هدف برگزار شد که در گام نخست رونق تئاتر در شهرستان ها را هدف گذاری کردیم و در کنار آن سعی کردیم تا عدالت فرهنگی به عنوان رویکرد دولت سیزدهم موردتوجه و حمایت قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل مشارکت گروه های مختلف تئاتر را در این جشنواره یادآور شد و گفت: سطح جشنواره بسیار بالا بود و ما توانستیم برای اولین بار سه اثر منتخب از استان را راهی جشنواره منطقه ای و ملی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استانی اردبیل برگزار شد

آیین اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استانی اردبیل برگزار شد