مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-07اقتصادي

موزه نفت در گچساران «سرزمین طلای سیاه» احداث می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از احداث موزه نفت در شهرستان گچساران، سرزمین طلای سیاه، با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سعید طالبی پور در نشست با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، گفت: ایجاد موزه نفت نقش بسزایی در توسعه صنعت گردشگری و معرفی ظرفیت های اقتصادی شهرستان گچساران دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از ایجاد این موزه نمایش تأسیسات قدیمی اکتشاف نفت در شهرستان گچساران است.

طالبی پور افزود: معرفی تاریخ و گذشته صنعت نفت به نسل جوان و جذب گردشگر از دیگر اهداف ایجاد موزه نفت در شهرستان گچساران است.

وی ادامه داد: مطالعات اولیه ساخت موزه نفت گچساران در زمینی به مساحت 12هزار متر مربع صورت گرفته است که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز در این نشست از آمادگی کامل این شرکت در ساخت موزه نفت خبرداد و گفت: با تمام توان در عملیات اجرایی این پروژه بزرگ میراث تاریخی صنعت نفت مشارکت می کنیم.

مهرداد کاهکش با بیان اینکه در صورت موافقت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زمین بهتر با مساحت بیشتر به این پروژه اختصاص خواهیم داد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه نفت در گچساران «سرزمین طلای سیاه» احداث می شود

موزه نفت در گچساران «سرزمین طلای سیاه» احداث می شود