مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 12:202022-12-07پزشكي

کاربرد نشانگر رنگی روی محصولات چیست؟


مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تمامی واحدهای تولیدی استان نشانگر رنگی را دریافت و روی همه محصولات نصب کردند - امید مقیمی منفرد در گفت وگو با ایسنا در خصوص نشانگر رنگی که چراغی راهنماست و روی محصولات غذایی قرار می گیرد، اظهار کرد: این موضوع کار بزرگ و عظیمی است.

وی افزود: نشانگرهای رنگی تغذیه ای بر روی محصولات خوراکی طراحی شده تا با افزایش آگاهی مصرف کنندگان و اصلاح الگوی مصرف در ارتقاء سلامت جامعه گام های موثری برداشته شود.

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: محصولات خوراکی عرضه شده باید مطابق ضوابط و قوانین سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید و دارای پروانه ساخت معتبر باشند.

وی عنوان کرد: بر این اساس تمامی واحدهای تولیدی لرستان نشانگر رنگی را دریافت و روی همه محصولات نصب کردند.

مقیمی منفرد در ادامه در مورد سامانه تی تک، بیان کرد: سامانه تی تک و ثبت منبع را در معاونت غذا و داروی استان داریم و با وجود این سامانه به طور 100 درصد کارهای فیزیکی حذف و از طریق سامانه انجام می دهیم.

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: زیرساخت های پروانه های ساخت انجام و ظرف یکی دو ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربرد نشانگر رنگی روی محصولات چیست؟

کاربرد نشانگر رنگی روی محصولات چیست؟