مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 12:202022-12-07اقتصادي

رونمایی از 15 عنوان کتاب منتشر شده به زبان ترکی با حمایت طرح گرنت


15 کتاب حمایت شده طرح گرنت به زبان ترکی در غرفه جمهوری اسلامی ایران در سی و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول رونمایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین رونمایی از 15 عنوان کتاب حمایت شده طرح گرنت در سال 2022 با حضور اسماعیل جانعلی پور مدیرکل دفتر مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی و مدیر طرح گرنت، برخی از ناشران، نویسندگان و مترجمان در غرفه جمهوری اسلامی ایران در سی و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول برگزار شد.

کتاب های کوتی کوتی ، پشت پنجره ، سفید سفید تنها بود ، موش و گربه و باقی دوستان ، ماهی های بالا بندر ، این ترزی این ترزی و ریشه ها در خاک شاخه ها در باد از انتشارات موسیملر مورد حمایت طرح گرنت قرار گرفتند.

  همچنین کتاب های عینکی برای اژدها ، تن تن و سندباد ، مجموعه 10 جلدی قصه ما مثل شد و شهری که دوست می داشتم از انتشارات مهنا و کتاب نگین سرخ از انتشارات انسوز و کتاب های 2+18 دارکوب ، کلاغ سیاه به سفر می رود و دختر انار از انتشارات اردم در سال 2022 مورد حمایت این طرح قرار گرفتند.

طرح گرنت به منظور حمایت از ترجمه و انتشار کتاب ایرانی در بازارهای جهانی راه اندازی شده و تاکنون 427 عنوان کتاب برای ترجمه به زبان های خارجی تصویب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 15 عنوان کتاب منتشر شده به زبان ترکی با حمایت طرح گرنت

رونمایی از 15 عنوان کتاب منتشر شده به زبان ترکی با حمایت طرح گرنت