مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 12:202022-12-07اقتصادي

تمیزکاری سطوح خانگی و صنعتی با کمک دوده


یکی از شرکت های فناور بدون بهره گیری از آب و مواد شوینده، سامانه ای را برای تمیزکاری سطوح از مقیاس خانگی تا صنعتی عرضه کردند.

- فرهاد افشار، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا، تولید دستگاه آیس پلاس را از دستاوردهای فناورانه این شرکت نام برد و گفت: این دستگاه برای فرآیند تمیزکاری سطوح به کار می رود و برای این منظور ابتدا گاز CO2 را به حالت مایع و در دمای منهای 172 درجه سیلسیوس تبدیل می کنیم و سپس وارد دستگاه می شود.

وی با بیان اینکه این سامانه قادر به تمیزکاری همه سطوح از خانگی تا صنعتی بدون استفاده از آب و مواد شوینده است، اظهار کرد: به دلیل فرآیند تمیزکاری این نوع سامانه ها، در دنیا از آن ها به عنوان صنعت سبز یاد می شود و دارای استانداردهای بین المللی است.

افشار با بیان اینکه این دستگاه فناورانه را در کشور نیز به تولید رساندیم، خاطر نشان کرد: ما مجبور به تمیزکاری از محل زندگی تا بخش های صنعتی هستیم که برای این منظور از آب و یا مواد نفتی استفاده می شود.

مدیر عامل این شرکت، نمونه فرآیند تمیزکاری با مواد نفتی را تعمیرگاه های خودرو ذکر کرد و یادآور شد: در شهر تهران بیش از 10 هزار تعمیرگاه خودرو وجود دارد و همگی آنها قطعات صنعتی را با استفاده از مواد نفتی، شست و شو می کنند و پسماند آن ها نیز رهاسازی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمیزکاری سطوح خانگی و صنعتی با کمک دوده

تمیزکاری سطوح خانگی و صنعتی با کمک دوده