مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-07سياسي

حاشیه های «بذرپاش در خود چه دید؟»


در شرایطی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر راه و شهرسازی از مجلس رای اعتماد گرفت که طرح برخی اظهارنظرهای نمایندگان مخالف وزارت او، باعث ایجاد حواشی در مجلس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز جلسه علنی مجلس برای بررسی صلاحیت مهرداد بذرپاش برای تکیه بر صندلی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد؛ نامه معرفی رییس جمهور در 13 آذر اعلام وصول شده بود.

طبق اعلام هیات رییسه قرار بود جلسه امروز با حضور رییس جمهوری برگزار شود لذا اولین دستور مجلس بررسی جزییات طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل بود تا اینکه ساعت 9 و با حضور پیدا نکردن رییس جمهور، مجلس وارد بررسی صلاحیت بذرپاش شد.

طبق آیین نامه داخلی دو نفر موافق و دو نفر مخالف به مدت 15 دقیقه زمان برای بیان دلایل خود دارند؛ محمد جواد عسگری، مجتبی یوسفی و مجتبی توانگر به عنوان مخالف و کیومرث سرمدی، حسین حاتمی، مجتبی رضاخواه و مجتبی ذوالنور به عنوان موافق وزیر صحبت کردند.

وقتی که نوبت به توانگر نماینده تهران رسید، توانگر با طرح انتقاداتی از معرفی بذرپاش گفت: آقای نیکزاد نایب رییس مجلس با تجربه و تخصص در حوزه مسکن به دلیل عدم همکاری بانک ها در ارائه تسهیلات برای ساخت مسکن پیشنهادات تصدی وزارت راه را نپذیرفت حالا بذرپاش که نه تخصص و نه تجربه دارد چه چیزی در خود دید که این پیشنهاد را پذیرفت؟ در جریان صحبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های «بذرپاش در خود چه دید؟»

حاشیه های «بذرپاش در خود چه دید؟»