مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 12:402022-12-07سياسي

مردمی سازی فناوری از اولویت های پارک علم و فناوری خراسان رضوی است


رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: مردمی سازی فناوری از اولویت های پارک علم و فناوری است و معتقدیم که برای ثروت آفرینی باید مفاهیم فناوری در دل جامعه و برای تمام طبقات بازخوانی و به عبارتی دوباره تعریف شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: مردمی سازی فناوری از اولویت های پارک علم و فناوری است و معتقدیم که برای ثروت آفرینی باید مفاهیم فناوری در دل جامعه و برای تمام طبقات بازخوانی و به عبارتی دوباره تعریف شود.

مسعود میرزایی با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه پژوهش و فناوری مشهد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری که تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است، تمام تلاش ما این بود که بتوانیم نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری را متمایز با سال های گذشته برگزار کنیم.

وی ادامه داد: اولویت اول پارک علم و فناوری استان، مردمی سازی فناوری است و ما اعتقاد داریم که اگر قرار باشد به لحاظ بعد مادی و همچنین به لحاظ معنوی ثروت آفرینی کنیم باید مفاهیم فناوری را در دل جامعه و برای تمام طبقات جامعه دوباره بازخوانی و تعریف کنیم و به تمام افراد فرصت برابر بدهیم؛ یعنی اگر کسی دغدغه، ادعا، ایده و برنامه ای در حوزه فناوری دارد، پارک علم و فناوری به عنوان نماینده دولت این فرصت را به وی بدهد که این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی فناوری از اولویت های پارک علم و فناوری خراسان رضوی است

مردمی سازی فناوری از اولویت های پارک علم و فناوری خراسان رضوی است