مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 12:412022-12-07اقتصادي

آذربایجان شرقی به عنوان استان تولید موبایل انتخاب شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان در جمع هیات مدیره اتحادیه صوتی و تصویری و موبایل تبریز اظهار کرد: با توجه به این که فرایند تولید موبایل با تامین تسهیلات و تایید وزارت ارتباطات شروع شده است امیدواریم در آینده نزدیک علاوه بر افزایش تولید محصولات تلویزیون، تولید موبایل نیز آغاز شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که آذربایجان شرقی به عنوان استان تولید موبایل انتخاب شده است، گفت: اتحادیه صوتی و تصویری و موبایل تبریز اتحادیه قدرتمندی است و خوشبختانه در استان در بخش های صوتی و تصویری اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان این که در حال حاضر موبایل در جامعه به یک کالای ضروری تبدیل شده است، گفت: مردم ارتباط زیادی با اتحادیه صوتی و تصویری و موبایل تبریز دارند بنا بر این به منظور حساسیتی که در مراودات این صنف و گاهی اوقات شکایت هایی که در این حوزه وجود دارد باید یک برنامه ویژه حمایتی برای اعضای این صنف تدوین شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: در حال حاضر حوزه موبایل در رتبه سوم شکایت ها قرار دارد به طوری که 70 درصد شکایت های مردم در این حوزه است.

پرنیان تاکید کرد: اگر آذربایجان شرقی به یک استان جذاب سرمایه گذاری تبدیل شود اقتصاد استان رونق پیدا می کند که برای تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی به عنوان استان تولید موبایل انتخاب شده است

آذربایجان شرقی به عنوان استان تولید موبایل انتخاب شده است