مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:012022-12-07سياسي

دستاوردهای پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) تشریح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حمید نگارش ظهر امروز در نشست خبری هفته پژوهش که در پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) برگزار شد، با بیان اینکه این پژوهشگاه دارای 43 سال سابقه است، اظهار کرد: این پژوهشگاه در گذشته به عنوان مرکز تحقیقات با حضور علمای حوزه علمیه قم فعالیت داشته است و امروز یکی از پژوهشگاه رسمی وزارت علوم است که با بیش از سه هزار اثر از بزرگ ترین پژوهشگاه های علوم اسلامی شمرده می شود.

وی از دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه امام صادق(ع) یاد و اضافه کرد: برخی از آثار بیش از 60 بار تجدید چاپ شده و هزاران نفر از آن ها استفاده کرده اند.

رییس پژوهشگاه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه پژوهشگاه امام صادق(ع) دارای سیاست گذاری های کلان و ساختار مشخص است، عنوان کرد: کارهای این پژوهشگاه ماموریت محور است و بر اساس نیازها و درخواست ها انجام می شود.

وی با بیان اینکه امروز با مجموعه های پژوهشی کشور ارتباط داشته و از موازی کاری پرهیز می کنیم، تصریح کرد: هر سال در هفته پژوهش همایش علوم انسانی اسلامی را با مشارکت پژوهشگاه های مختلف برگزار می کنیم که این همایش مباحث جامع و مطلوبی را مورد توجه قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) تشریح شد

دستاوردهای پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) تشریح شد