مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-07دانش

تمدید مهلت ارسال آثار به هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان


رییس کمیته علمی هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان کشور از تمدید یک ماهه مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضا مراد صحرایی رییس کمیته علمی هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان کشور اظهار کرد: بنا بر استقبال گسترده مخاطبان و درخواست برای تمدید مهلت فراخوان، زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره در دو بخش عمومی و اختصاصی( ویژه معلم)، به مدت یک ماه تمدید شد.

وی خاطر نشان کرد: معلمان و استادان دانشگاه های کشور به ویژه دانشگاه فرهنگیان، بازنشستگان آموزش و پروش به عنوان ذخایر علمی و تجربی تعلیم و تربیت، فعالان این عرصه و همچنین شورای راهبری و سیاست گذاری مرکزی هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان کشور از جمله جامعه هدف این جشنواره هستند.

رییس کمیته علمی هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان کشور بر ضرورت نقش آفرینی استادان دانشگاه فرهنگیان در برگزاری دوره های آموزشی نحوه اداره (روش برتر) هیأت های اندیشه ورز( اتاق های فکر) در مراکز علمی و اندیشه ای مطرح دنیا تأکید کرد.

صحرایی، ابراز امیدواری کرد با پشتیبانی حداکثری و اطلاع رسانی جشنواره با محوریت پردیس های دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور، شاهد حضور گسترده تر اساتید و دانشجویان و معلمان کشور در ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان

تمدید مهلت ارسال آثار به هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان