مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-07اقتصادي

سرمایه های بیشتری به بازار فناورانه کشور سرریز می شود


چهل وپنجمین نشست مجازی بروکرها با هدف پیوند بیشتر و مستحکم تر میان بازار عرضه و تقاضای محصولات فناورانه بومی برگزار می شود.

- گروه علم و پیشرفت: 17 آذرماه سال 1401 کارگزار فن بازار منطقه ای استان هرمزگان میزبان این رویداد فناورانه است تا فناوران توانمندی های خود را معرفی کنند و بازار هدف برای خرید و سرمایه گذاری بر روی این ظرفیت های دانشی و تخصصی ترغیب شود.

در چهل وپنجمین نشست مجازی بروکرها؛ فناوری هایی چون ابزار لبه یاب هوشمند ، دستگاه آنالیز جریان های موتورهای القایی ، تولید بازی های آموزشی مبتنی بر مغز و کاتالیست مرکایتان زدایی از میعانات گازی عرضه می شود.

نیازهای فناورانه ای هم که در این رویداد ارائه خواهد شد شامل نیازهای فناورانه شرکت نفت ستاره خلیج فارس ، دستگاه پوست گیری کنجد بدون آب و فرآیند ساخت خرطومی فلکسیبل می شود و برای طرح های تولید مکمل خوراکی موثر بر پارامترهای اسپرم ، سامانه فرهنگ سازی، خرید، جمع آوری و فرآوری پسماند قابل بازیافت به صورت تفکیک از مبدا و طرح حذف آفلاتوکسین ها و مایکوتوکسین های کپک نان و غلات مانند گندم، جو، ذرت و موارد مشابه برای خوراک دام طیور آبزیان و حیوانات خانگی نیز سرمایه گذار جذب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه های بیشتری به بازار فناورانه کشور سرریز می شود

سرمایه های بیشتری به بازار فناورانه کشور سرریز می شود