مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-07سياسي

شهدا در دامان مادران غیرتمند ایرانی تربیت یافته اند


شهدا و ایثارگران به عنوان شاخص ترین افراد تاریخ انقلاب اسلامی، در دامان مادرانی تربیت یافته اند که نماد غیرت زنان ایرانی می باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زنجان، پرویز خالقی صبح امروز (16 آذرماه) در حاشیه دیدار با خانواده شهید محسن زلفخانی که به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج صورت یافت، با اشاره به جایگاه ویژه شهدا و ایثارگران در مسیر شکل گیری و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از آنان به عنوان برجسته ترین افراد تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرده و افزود: شهدا و ایثارگران در دامان مادرانی تربیت یافته اند که نماد غیرت زنان ایرانی است.

فرماندار زنجان والدین شهدا را ناب ترین الگو برای سایر پدر و مادرهای کشور ایران دانسته و ضمن آرزوی شفاعت شهدا در روز حساب، گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای همه ایرانیان مایه افتخار و مباهات هستند.

خالقی با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران توانستند با جان فشانی های بی مثال، نام خود را در تاریخ ایران اسلامی به نیکی ماندگار کنند، ادامه داد: بایستی به والدین شهدایی که قادر به تربیت چنین افراد شاخصی در عرصه ایثار و شهادت شدند، تبریک گفته و همواره از نحوه تعلیم و تربیت آنان آموخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا در دامان مادران غیرتمند ایرانی تربیت یافته اند

شهدا در دامان مادران غیرتمند ایرانی تربیت یافته اند