مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-07سياسي

عدم گفت وگو چالش کنونی جامعه/ دانشجو دچار خطای تشخیص نشود


استاندار گلستان با بیان اینکه عدم گفت وگو مهمترین چالش جامعه کنونی کشور است، گفت: پرهیز از هرج ومرج و دوری از هیجانات از لازمه های جامعه در حال پیشرفت است.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه عدم گفت وگو مهمترین چالش جامعه کنونی کشور است، گفت: پرهیز از هرج ومرج و دوری از هیجانات از لازمه های جامعه در حال پیشرفت است.

علی محمد زنگانه در آیین گرامیداشت روز دانشجو که در تالار خلیج فارس دانشگاه منابع طبیعی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در فرآیند دستگیری هر کدام از دستگیرشدگان که برای اعتراض آمدند، آزاد شدند و آنهایی که با هدف تخزیب، چاغو زدن، اسلحه کشیدن، آسیب زدن به اموال عمومی و مردم، آتش زدن، ارتکاب به مسائل امنیتی، هرج ومرج و سایر رویه های نامتعارف اغتشاش کردند، در بازداشت هستند و قطعاً با آنها برخورد می شود.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه در مواجهه با جریانات اخیر در گلستان فهم عمومی در همه اقشار مردم وجود داشت و آنها مسیر خود را از اغتشاش گران جدا کردند، خاطرنشان کرد: عدم گفت وگو مهمترین چالش جامعه کنونی ماست که در خانواده ها هم درگیر آن هستیم.

وی ایجاد کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها را از مهمترین روش های اعتراض دانست و افزود: اغتشاش بر هم زدن امنیت است و با این روش در همه جای دنیا برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم گفت وگو چالش کنونی جامعه/ دانشجو دچار خطای تشخیص نشود

عدم گفت وگو چالش کنونی جامعه/ دانشجو دچار خطای تشخیص نشود