مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-07سياسي

پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه پایدار کشور است


در واقع پژوهش و تحقیق موتور محرک پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشوری به شمار می رود، اگر پژوهشی انجام نشود، دانش بشری رشد قابل توجهی نخواهد داشت.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: در واقع پژوهش و تحقیق موتور محرک پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشوری به شمار می رود، اگر پژوهشی انجام نشود، دانش بشری رشد قابل توجهی نخواهد داشت.

حمیدرضا امام پناهی امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران، محققین، فن آوران و شرکت های دانش بنیان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و تبریک روز دانشجو، اظهار کرد: شهرستان رشت و استان گیلان دارای محققین و اندیشمندان و فرهیختگانی است که همواره در طول تاریخ درخشیده اند، در واقع نخبگان امروز ما میراث دار محققین و فرهیختگانی هستند که بار سنگین علمی - پژوهشی به جا مانده از دانشمندان را به دوش می کشند لذا این امر رسالت محققین و پژوهشگران ما را سنگین تر می کند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه در دنیای امروز دانایی یکی از محورهای شاخص اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به شمار می رود، افزود: پژوهش کوششی برای یافتن بهترین راهکارهای ممکن جهت حل مشکلات موجود است.

برای یافتن بهترین راهکارها و رفع مشکلات در زندگی و راهی برای گسترش مرزهای دانش و گشودن افق های تازه برای آیندگان بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه پایدار کشور است

پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه پایدار کشور است