مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-07سياسي

دانشجو باید دوست را از دشمن تشخیص دهد


رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان با تبریک روز دانشجو گفت: همانطور که شهید بهشتی معتقد بود دانشجویان آگاه ترین اقشار جامعه هستند، باید بدانیم که دانشجویان هم اینک نیز به خوبی بر مسائل مختلف واقفند.

- غلامرضا رضایی بیان کرد: داشتن بینش و درک سیاسی به دانشجویان کمک خواهد کرد در عین سیاسی بودن از گرفتار شدن در بازی قدرت و فاصله گرفتن از آرمانگرایی و انقلاب گرایی که در ذات دانشجوی سیاسی است، مصون بماند.

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مهمترین تهدید برای محیط دانشگاه ها و فعالیت های سیاسی در دانشگاه، جولان احزاب و جریان های سیاسی و بعضا سواری گرفتن از فعالیت های دانشجویی در جهت اجرای مقاصد قدرت طلبانه خویش است.

رضایی بیان کرد: دانشجو باید دوست را از دشمن تشخیص دهد و نسبت به ظواهر فریبنده و شعارهای انحرافی جریان های خارجی هوشیار باشد.

وی افزود: دانشجویان می توانند درست ترین تحلیل را نسبت به مسائل جامعه داشته باشند و راه حل های تاثیرگذاری را برای بهبود شرایط به مسوولان به عنوان سیاست گذاران اقتصادی و اجتماعی ارائه دهند.

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: دانشجویان می توانند راهکارهایی را به خانواده ها به عنوان هسته های اصلی اجتماع و نیز به تمام افراد جامعه به عنوان مصرف کننده و تاثیرگذاران و تاثیرپذیران اصلی اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو باید دوست را از دشمن تشخیص دهد

دانشجو باید دوست را از دشمن تشخیص دهد