مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-07دانش

خرید خوابگاه 53 میلیارد تومانی توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از خرید یک واحد خوابگاه توسط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد و گفت: برای خرید این خوابگاه 53 میلیارد تومان وام اخذ شده که اکنون در دست تغییر کاربری است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از خرید یک واحد خوابگاه توسط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد و گفت: برای خرید این خوابگاه 53 میلیارد تومان وام اخذ شده که اکنون در دست تغییر کاربری است.

حسن بختیاری پیش از ظهر امروز (16 آذرماه) در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو، اظهار کرد: روز دانشجو نماد استعمارستیزی و اعتلا و فهم و شعور و تعالی دانشجو است که متاسفانه عده ای سعی دارند ماهیت اصلی و واقعی این روز بزرگ را به نفع بیگانگان و عواملی که دخیل بودند در سرکوب دانشجویان از جمله کشور آمریکا سوق دهند، البته همیشه هوشیاری و هوشمندی دانشجویان عاملی بوده باعث شده این هدف محقق نشود.

وی با بیان اینکه دانشجویان در کنار اساتید و اعضای هیأت علمی یکی از ارکان اصلی دانشگاه ها هستند که نقش تعیین کننده ای را برای آینده کشور ایفا می کنند، افزود: قدرت علمی بالاترین قدرت کشور بوده که همه افراد جامعه به آن معتقد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید خوابگاه 53 میلیارد تومانی توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان

خرید خوابگاه 53 میلیارد تومانی توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان