مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-07بين الملل

پرس تی وی در ماهواره یوتل ست قطع شد


اپراتور ماهواره ای یوتل ست، چند هفته پس از اعمال تحریم های اتحادیه اروپا علیه پرس تی وی، این شبکه خبری انگلیسی زبان ایران را قطع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرس تی وی در خبری اعلام کرده است: اتحادیه اروپا در تاریخ 14 نوامبر تعدادی از نهادها و افراد ایرانی از جمله شبکه پرس تی وی را به دلیل ادعای نقض حقوق در پی ناآرامی ها در ایران تحریم کرد و بر این اساس شرکت ماهواره ای فرانسوی یوتل ست (Uutelsat) هم پخش شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی را قطع کرده است.

در ادامه این مطلب آمده است: کارشناسان بر این باورند که تحریم های اعمال شده علیه پرس تی وی توسط اتحادیه اروپا و پیش از آن توسط دولت کانادا، با هدف از بین بردن آزادی بیان و دیدگاه های جایگزین است.

آنها همچنین بر نقش پرس تی وی در جریان ناآرامی ها اخیر تاکید کرده اند، زیرا این شبکه خبری تلاش زیادی برای مقابله با روایت های جعلی ایجادشده توسط رسانه های غربی انجام داده است.

یوتل ست یک اپراتور ماهواره ای فرانسوی است که تمام قاره اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا و قاره آمریکا را پوشش می دهد و سومین اپراتور ماهواره ای در جهان از نظر درآمد است.

در سوم آوریل 2012، کمپانی تنظیم مقررات رسانه ای BLM در مونیخ آلمان اعلام کرد که پرس تی وی را از ماهواره SES Astra حذف می کند، زیرا ظاهراً مجوز پخش در اروپا را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرس تی وی در ماهواره یوتل ست قطع شد

پرس تی وی در ماهواره یوتل ست قطع شد