مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-07سياسي

مراکز علمی و دانشگاهی از دانش بنیان ها حمایت کنند


استاندار بوشهر در پیامی ضمن گرامیداشت روز دانشجو، خواستار حمایت از مجموعه های دانش بنیان و فناور در مراکز علمی و دانشگاهی شد.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر در پیامی ضمن گرامیداشت روز دانشجو، خواستار حمایت از مجموعه های دانش بنیان و فناور در مراکز علمی و دانشگاهی شد.

احمد محمدی زاده در بخشی از این پیام یادآور شد: شهادت 3 دانشجوی عزیز در روز 16 آذر 1332 در واقع نمودی از استکبارستیزی و استعمارستیزی دانشجویان عزیز است و این قشر فرهیخته، همواره در مسیر عدالت طلبی و مبارزه با زیاده خواهی حرکت کرده است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اختلال در دانشگاه ها خاطر نشان کرد: دانشگاه ها با پیشرفت و امیدآفرینی موجبات عصبانیت دشمنان شده اند به همین دلیل آنها برای به تعطیلی کشاندن مراکز علمی و دانشگاهی تلاش می کنند که البته هیچگاه به اهداف خود نمی رسند.

استاندار بوشهر با تقدیر از بصیرت دانشجویان در ماه های اخیر ابراز داشت: دانشجویان استان بوشهر در دو ماه اخیر، علیرغم تلاش رسانه ای بیگانگان، اجازه ندادند که محیط دانشگاه به اغتشاش کشیده شود و با بصیرت، دشمن را ناکام کردند محمدی زاده تاکید کرد: صدای دانشجویان معترض و منتقد باید شنیده شده و به خواسته های آنها توجه جدی شود و از دانشجویان نیز انتظار داریم، مرزبندی شفافی بین اغتشاش و اعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز علمی و دانشگاهی از دانش بنیان ها حمایت کنند

مراکز علمی و دانشگاهی از دانش بنیان ها حمایت کنند