مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-07سياسي

حرکت های دانشجویی همیشه گفتمان ساز بوده است


حرکت های دانشجویی همیشه گفتمان ساز، پیش رو در گفتمان های انقلابی، سیاسی، عدالت خواهانه، دلبسته به آرمان ها و ارزش های اسلامی بوده است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حرکت های دانشجویی همیشه گفتمان ساز، پیش رو در گفتمان های انقلابی، سیاسی، عدالت خواهانه، دلبسته به آرمان ها و ارزش های اسلامی بوده است.

حجت الاسلام سید احمد شاهرخی در گفت وگو با ایسنا با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو اظهار کرد: وقایع سال 1331 و 1332 شمسی که هفتاد سال از آن می گذرد وقایعی افتخارآمیز و درخشان برای دانشجویان و دانشگاهیان و سال های سیاه و ننگین برای آمریکا و دولت های وابسته به این رژیم است.

وی با اشاره به اینکه بعد از کودتای 28 مرداد و سقوط دولت محمد مصدق که با حمایت روحانیت از جمله محمد کاشانی بر سر کار آمد، نیکسون معاون وقت رییس جمهور آمریکا به ایران آمد تا در سفری که به ایران دارد ارزیابی بعد از کودتا داشته باشد، البته آمریکا از طریق کودتا راه سقوط دولت مصدق را فراهم کرد، افزود: با به کار گرفتن پول و مزدوران داخلی و برنامه ریزی هایی که خارج از کشور انجام شد و بخشی از آنها به وسیله اراذل و اوباش و ایجاد آشوب صورت گرفت این کودتا انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت های دانشجویی همیشه گفتمان ساز بوده است

حرکت های دانشجویی همیشه گفتمان ساز بوده است