مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:012022-12-07سياسي

بسیجی ترین شهیدِ استوار/ آمده بود تا باری از روی دوش نظام بردارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، همه او را حاج رسول صدا می کردند، حاج رسولی که مدافع حقوق مظلوم و شیعه بود، کسی که 8 سال بی وقفه در جبهه های جنگ رشادت کرد و پس از آن برای حفظ حریم حرم عصمت و طهارت دوشادوش شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در سوریه در مقابل گروه های تکفیری جنگید و مجاهدت کرد و پس از شهادتش همه او را بسیجی ترین سردار شهید می خواندند.

  شهید سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی، از ابتدای شروع جنگ تحمیلی عازم جبهه های جنگ شد و در لشکر 19 فجر و تیپ مستقل 35 امام حسن (ع) به عنوان فرمانده گردان، مسئول اطلاعات و عملیات لشکر، فرمانده تیپ مستقل به دفاع از کشور پرداخت و بار ها مجروح و مصدوم شیمیایی شد.

  این شهید والا مقام، پس از دفاع مقدس نیز دست از رشادت برنداشت و در عرصه های مختلف از جمله فرماندهی دانشکده علوم و فنون، مسئول آموزش و اطلاعات نیروی زمینی سپاه، موسس نیروی ویژه صابرین سپاه، فرمانده قرارگاه مدینه منوره در جنوب کشور، فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در شمال غرب کشور، به دفاع از امنیت کشور پرداخت.

   محمد امین استوار محمودآبادی، فرزند این شهید سرافراز به مناسبت دومین سالروز شهادت پدر در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز، پدرش را اینگونه معرفی کرد: شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی معروف به حاج رسول از فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجی ترین شهیدِ استوار/ آمده بود تا باری از روی دوش نظام بردارد

بسیجی ترین شهیدِ استوار/ آمده بود تا باری از روی دوش نظام بردارد