مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:012022-12-07سياسي

ایجاد 122 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی زرین دشت


 رییس اداره بهزیستی زرین دشت در گفتگو با خبرنگار فارس،  طی گزارشی؛عملکرد این اداره در حوزه  های مسکن، اشتغال،توانبخشی،مسکن وپیشگیری از معلولیتها را در قالب طرح ها، تفاهم نامه ها و برنامه های مختلف تشریح کرد.

آرزو شکوهیان نژاد ضمن گرامیداشت هفته معلولان بر ضرورت توجه ویژه به اجرای مصوبه قانون جامع حمایت از حقوق معلولان تاکید کرد و گفت: لازم است تا دستگاههای اجرایی برای بکارگیری معلولان طبق سهمیه 3 درصد اشتغال افراد دارای معلولیت توجه بیشتری داشته باشند.

  وی با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات حوزه معلولان از عهده بهزیستی به تنهایی خارج است، اظهار داشت: بر اساس قانون، تمام دستگاه های اجرایی دولتی، غیردولتی، نیمه دولتی و نهادهای مشارکتی در قالب مسئولیت های اجتماعی باید در این بخش حضور فعال داشته باشند.

رییس بهزیستی شهرستان زرین دشت خواستار مشارکت رسانه ها و فعالین اجتماعی برای مطالبه گری از مدیران در اجرای صحیح مناسب سازی محیط و اماکن عمومی شد و تصریح کرد: موضوع مناسب سازی معابر و اماکن عمومی در شهرستان زرین دشت یکی از دغدغه های معلولان است و متاسفانه  افراد معلول در این شهرستان در این زمینه رنجی مضاعف به دوش می کشند،زیرا مناسب سازی معابر و اماکن عمومی برای معلولان در این شهرستان  با استانداردها فاصله زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 122 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی زرین دشت

ایجاد 122 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی زرین دشت