مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-07سياسي

هدیه مسئولان گلستانی به دانشجومعلمان/ از بلیت رایگان سینما تا حل دغدغه نان


مراسم گرامیداشت 16 آذر(روز دانشجو) که با حضور پرشور دانشجومعلمان در واحد خواهران پردیس امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد با حواشی جالبی همراه بود.

- ایسنا/گلستان مراسم گرامیداشت 16 آذر(روز دانشجو) که با حضور پرشور دانشجومعلمان در واحد خواهران پردیس امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد با حواشی جالبی همراه بود.

روز دانشجو و یادآور دانشجویانی است که قلم هایشان مشت های گره کرده ای برای مبارزه با زور و جوز ظالمان شد و سرخی خون آن ها، طرحی ماندگار بر کاغذ تاریخ پرافتخار ایران اسلامی حک کرد و 16 آذر را به عنوان روز دانشجو که برای دانشجویان یادآور استکبارستیزی، شجاعت، انقلابی گری، بصیرت، هوشیاری و وطن دوستی است رقم زد.

16 آذر بیانگر برگ های پرافتخار دفتر حیات دانشجوی ایران و روز مبارزه و نماد هویت دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی است؛ امروز هم دانشجویان سراسر کشور از جمله گلستان با شهدای دانشجو تجدید پیمان بستند که همچون دژ استوار از آرمان های انقلابی و اسلامی در برابر دشمنان دفاع خواهند کرد و اجازه نمی دهند دلسوزان و دلقک های اجاره ای و امپراتوری رسانه ای غرب در میدان جنگ ترکیبی هویت دانشجو را زیر سؤال ببرند و یا این نماد افتخارآفرین را تغییر دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه مسئولان گلستانی به دانشجومعلمان/ از بلیت رایگان سینما تا حل دغدغه نان

هدیه مسئولان گلستانی به دانشجومعلمان/ از بلیت رایگان سینما تا حل دغدغه نان