پایتخت به رنگ «ایران ما» درآمدبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به اکران فرهنگی طرح های پویش ایران ما در پایتخت اظهار داشت: - رضا صیادی از اختصاص 70 درصدی فضا های تبلیغاتی شهر به اکران طرح های پویش ایران ما خبر داد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به اکران فرهنگی طرح های پویش ایران ما در پایتخت اظهار داشت: این پویش با هدف ایران شناسی شهروندان تهرانی در قالب عکس های فاخر و طرح های فرهنگی در 70 درصد فضا های شهری به اکران درآمده است. رضا صیادی بازشناسی عوامل هویت بخشی تاریخی، ملی و مذهبی را از جمله اهداف پویش ایران ما عنوان کرد و افزود: به تصویر کشیدن اماکن و آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری، مذهبی، تفریحی و یادآوری آداب و سنن اقوام ایرانی از جمله عوامل هویت بخش ماست که فرصت ایرانشناسی را به هر بیننده ای خواهد داد. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به تمدن غنی ایرانی و اسلامی و آثار به جای مانده وهمچنین گوناگونی طبیعت کشور تاکید کرد: سازمان زیباسازی با اکران پویش ایران ما سعی در بازشناسی و یادآوری صحنه های بی بدیل از جای جای کشورمان دارد تا ضمن آرام سازی محیط شهری، امکان سفرتصویری را برای شهروندان فراهم کند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |