مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:562022-12-07فرهنگي

آموزش مهارت قاطعیت به کودکان لازمه مواجهه با آسیب ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، دومین کارگاه آموزش فرزند پروری در عصر مدرن (راهکارهای ارتباط مؤثر با فرزندان) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه قرآنی صاحب الزمان(عج)، مؤسسه اندیشه و ایمان، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ساوه با سخنرانی طیبه قیومی، کارشناس حوزه خانواده امروز و با استقبال پرشور والدین در محل سالن سلمان ساوجی برگزار شد.

قیومی کارشناس حوزه خانواده در این کارگاه گفت: والدین باید توجه داشته باشند که کودکان دارای دو بعد جسم و روان هستند که سلامت یا بیماری هر یک در دیگری تأثیر دارد لذا شناخت معنای سلامت روانی نیز برای درک کامل مفهوم سلامت انسان لازم است.

وی افزود: سلامت روانی شامل: سلامت عاطفی، روانی و اجتماعی است سلامت روانی در تمام مراحل زندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ سلامت روح و روان در دوران کودکی و نوجوانی با تربیت صحیح همراه می باشد، والدین دوست دارند کودکان قادر به برداشتن موانع گوناگون در زندگی خود را داشته باشند.

این کارشناس حوزه خانواده تصریح کرد: بایستی در کودکان امنیت به وجود آوریم و یکی از عوارض ناامنی و عدم احساس امنیت کاهش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان است، همیشه باید به نیازهای کودکان توجه کنیم چراکه پیشگیری بهتر از درمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت قاطعیت به کودکان لازمه مواجهه با آسیب ها

آموزش مهارت قاطعیت به کودکان لازمه مواجهه با آسیب ها