مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-07بين الملل

تصمیم دادستان کل دیوان کیفری بین المللی برای سفر به فلسطین


دادستان کل دیوان کیفری بین المللی اعلام کرد که قصد دارد در راستای تحقیقات درباره جنایت های رژیم صهیونیستی طی سال 2023 به فلسطین سفر کند.

- دادستان کل دیوان کیفری بین المللی اعلام کرد که قصد دارد در راستای تحقیقات درباره جنایت های رژیم صهیونیستی طی سال 2023 به فلسطین سفر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، کریم خان، دادستان کل دیوان کیفری بین المللی در سخنانی در مقابل اعضای این دادگاه اعلام کرد که قصد دارد سال 2023 در راستای تحقیقات درباره جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها به فلسطین سفر کند.

قرار است دیوان کیفری بین المللی تحقیقاتی را درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در سال 2014 و عملیات ارتش این رژیم در کرانه باختری در سال های اخیر انجام دهد.

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که کریم خان سال 2023 قرار است به فلسطین سفر کند اما معلوم نیست که رژیم صهیونیستی درخواست وی را قبول کند یا خیر.

رژیم صهیونیستی عضو دیوان کیفری بین المللی نیست.

شبکه کان اعلام کرد، احتمال سفر دادستان کل دیوان کیفری بین المللی به رام الله بسیار کم است چراکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی که این دادگاه را ضدیهود خوانده است، به او اجازه ورود به کرانه باختری را نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم دادستان کل دیوان کیفری بین المللی برای سفر به فلسطین

تصمیم دادستان کل دیوان کیفری بین المللی برای سفر به فلسطین