مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-07فرهنگي

3 روز مانده به آغاز جشنواره هنوز اسامی فیلم های سینما حقیقت اعلام نشده!


شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم از 20 تا 25 آذرماه در پردیس سینمایی ملت برگزار می شود.

- 3 روز مانده به آغاز جشنواره هنوز اسامی فیلم های سینما حقیقت اعلام نشده! شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت به دبیری محمد حمیدی مقدم از 20 تا 25 آذرماه در پردیس سینمایی ملت برگزار می شود.

در حالی مبلغ جوایز شانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت در چهار بخش افزایش یافت که تنها 3 روز به آغاز جشنواره هنوز اسامی فیلم ها اعلام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره سینما حقیقت امسال از 20 تا 25 آذر ماه قرار است، در پردیس سینمایی ملت برگزار شود اما هنوز اسامی فیلم ها اعلام نشده است و امید می رود که حداقل تا جمعه و یک، دو روز به آغاز جشنواره، اسامی فیلم ها اعلام شود.

اما در جدیدترین خبری که ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت اعلام کرد، طبق نظر شورای سیاستگذاری، مبلغ جوایز شانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت در بخش های مسابقه ملی، شهید آوینی، جایزه ویژه استعداد نو و جایزه سرباز وطن (یادبود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی) افزایش یافت.

با توجه به پیشنهاد نمایندگان انجمن صنفی تهیه کنندگان و کارگردانان سینمای مستند در جلسه شورای سیاست گذاری ( 28 مهرماه 1401) مبنی بر افزایش مبلغ جوایز جشنواره، این موضوع در شورای سیاست گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 روز مانده به آغاز جشنواره هنوز اسامی فیلم های سینما حقیقت اعلام نشده!

3 روز مانده به آغاز جشنواره هنوز اسامی فیلم های سینما حقیقت اعلام نشده!