مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-07دانش

مطالبات دانشجویان علمی و کاربردی متفاوت با سایر دانشجویان است


سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان قم با بیان اینکه دانشجویان متناسب با دانشگاهی که انتخاب می کنند مطالبات متفاوتی دارند، گفت: بر اساس آمارها و پژوهش های انجام شده دانشجویی که وارد دانشگاه علمی و کاربردی می شود به دنبال ایجاد اشتغال و کسب مهارت .

- ایسنا/قم سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان قم با بیان اینکه دانشجویان متناسب با دانشگاهی که انتخاب می کنند مطالبات متفاوتی دارند، گفت: بر اساس آمارها و پژوهش های انجام شده دانشجویی که وارد دانشگاه علمی و کاربردی می شود به دنبال ایجاد اشتغال و کسب مهارت است تا بعد از پایان تحصیل بتواند وارد بازار کار شود.

محمدرضا فلاح، در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک روز دانشجو و آرزوی موفقیت برای دانشجویان عنوان کرد: امیدوارم دانشجویان به اهدافی که دارند برسند؛ زیرا لیاقت، توان و استعداد رسیدن به خواسته هایشان را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان قم با اشاره به اینکه دانشگاه علمی و کاربری دانشگاه نسل سه است، بیان کرد: دانشگاه های نسل اول در حوزه آموزش و دانشگاه های نسل دوم در حوزه پژوهش فعالیت می کنند اما دانشگاه های نسل سه به دنبال پرورش کارآفرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات دانشجویان علمی و کاربردی متفاوت با سایر دانشجویان است

مطالبات دانشجویان علمی و کاربردی متفاوت با سایر دانشجویان است